a szalag visszatekerve

...Tulajdonképpen
Elveszni nem elzártságot jelent...

Elveszhetsz órákig, napokig, vagy hetekig...
az emberek látnak, A Barátaid tudják, hol vagy, a szomszéd hallja a hangodat...
DE SOSEM ÉRDEKLŐDNEK VELED KAPCSOLATBAN!...!
A családod végigtapos rajtad, és nem foglalkoznak veled.... és e közben még csak meg sem érintenek...
Ez, ahogy az én lelkem repült el... Éreztem, ahogy egyre nehezebb, és nehezebb...
és olyan nehéz lett, hogy végül leszakadt...
Mikor?
Nem tudom... nem emlékszem...






Ma reggel hamarabb keltem, mint szoktam.
... könnyűnek éreztem magam. Az idő lelassult, aztán megállt...

...én állítottam meg...
és mindenre emlékeztem. Így veszítettem el mindenkit...
Emlékszem arra is, hogyan felejtettem el az embereket...


3 megjegyzés:

  1. húz a föld, magába ránt a gravitáció, nehéz mindenem.
    nem látok, nem érzek, nincsenek képek, hangok.
    nem akarom tovább tartani a testem.
    egyet akarok, hogy ments meg innen.
    csak nézz a szemembe és húzz ki ebből vagy itt maradok.
    örökre.
    állítsd meg az én időmet is!

    VálaszTörlés
  2. Ha megteszem, az emlékek a tudatodba égnek, és csak gyötörni fognak...

    VálaszTörlés
  3. a szemedet már így is a retinámba égetted. a többi emlék sem gyötörhet ennél jobban.
    zöld naplementét akarok, csak hogy ne legyek egyedül.
    sajnálom

    VálaszTörlés